sötsug"er"

vart lite irriterad förut på min mobil när jag skull skriva lite här... den det hakade sig totalt.. bättre lycka nästa gång!

på senaste har jag vart hungrig och sötsugen totalt hela tiden... men vill ju vara snäll mot min kropp och inte smälla i mig allt för mycket onyttigheter,, så det har få bli ett missbruk av russin... åh va jag ÄLSKAR russin.

Just nu befinner jag mig på jobbet. Tar lite rast.
Imorn går jag på ledighet, hela 8 dagar ledigt eftersom jag ska till hundfjälet och åka skidor söndag - torsdag=)

Efter jobbet imorn ska jag skutta hem till lina. Vi ska se tecknade filmer och äta lite hämtmat. gillart!

det ska bli skitskoj att åka skidor men oj va jag längtar efter grönnska<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0