Äntiligen tisdag=)

I dag va det tvätta, träna och träffa familjen som stod på schemat.. men min ena halsmadel har svullnat upp till en stor jävla koksnöt! så väljer bort träningen i dag eftersom jag vill inte riskera att bli sjuk igen... Jag har haft sån otur de sista månaderna och blir sjuk hela tiden.

Inatt slippar jag att sova ensam.. sovit själv de senaste tre nätterna och jag tycker att det inte alls det är kul att sova själv längre?! gilla det förut med sen träffa jag en så sjukt underbar person som visa hur gött det kan vara at sova två;)




titta jag har hittat mitt framtida hus:D


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, det ser ut som ett who-hus!:D

2011-03-29 @ 19:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0