22½ år=o

tänk va fort ett halvår går?!
Tänker nog börja skriva lite här igen... så får ni läsa om ni har lust.... eller så skitner ni i det;)

Idag när jag vaknade och såg att solen sken utanför så kände jag genast : detta kommer bli en bra dag=)
och tänk va rätt jag hade. jJag har hunnit med besöka mormor,, laga massa matlådor,,, träna och sen åka ut till min kära pappa på landet.
Precis innan vi skulle åka hem står jag pappa syster och banren och klappar hästarna i stallet som pappa har. Då springer den mest enorma rått jag nånsin sett förbi min fot!!!!! Jag och syster skrek så högt så vi skrämde slag på både barn och hästar!


bjuder på en solig bild från thailand. sol i sinne glad inne=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA INITIATIV EMELAJ!

2011-03-17 @ 20:10:01
URL: http://elaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0