söndags-slapp

hahaha såg att mitt senaste inlägg var för en vecka sen och att jag då trodde att jag snart skulle bli frisk,,, men sån tur hade jag inte:P jag är fortfarande inte helt 100.. men men jag tänker inte klaga för livet är mycket trevligt just nu.

I veckan har det vart mycket jobb men har även hunnit med mycket trevligheter=)
Sista besöket hos min frisör emelie resulterade i mörkröd lugg,, jag vart helnöjd men det var mycket ledsamt att det var sista gången jag gick dit. har haft så många trevliga stunder i den salongen med emelie!

På fredagen blev det lunch med flickorna och sen även lite inköp av kläder och andra jätteviktiga saker som skor och skärp:P
På eftermiddagen hamnade jag och min goa snubbe på balkongen med varsin öl i handen,, jag älskar denna tid på året då man kan sitta och njuta av en värmade sol och njuta av en kall öl. Vi drog vidare till after work på hugos (det börjar visst bli en vana). jag tycker aw verkligen är skitskoj,, men jag önska att mysiken spelades liite lägre så man slipper skrika om man vill ha nått sagt! tomas och jag fick sällskap av eve och oskar,, som vi hängde med resten av kvällen,, vi ramla även in en sväng på brygget..
Gårdagen led jag av en brutal bakfylla som höll i sig hela dagen.. är det nån mer som blir svindålig i en hel dag? men hängde ändå med ut på landet till pappa,, frisk luft, glada barn och massa kärlek fick mig att må lite bättre=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0