på bättringsvägen!

I går mådde jag SKIT!!!! syster kom och tog en kaffe på förmiddagen och kollade in mitt nya hem.
Sov sen bort större delen av eftermiddagen.. men det va bra för då gick febern över,, så efter det kunde jag sitta med tomas ute på våran balkong och dricka kaffe och njta av solen och livet=)

Idag när jag vakna mådde jag prima(nästan).. strålande sol, frisk och med så underbara vänner, familj och tomas! helnöjd flicka idag... ibland måste man må skit för att kunna uppskatta sitt liv=)

NU behöver jag er hjälp!! emilie min frisör ska sluta jobba som frisör denna månad ='( så på torsdag är det sista gången jag går till henne,, och jag kan inte bestämma mig,,vill jag ha svart eller röd lugg?

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

YESSSSSSSSSSSS du har börjat blogga igen!

2011-04-12 @ 04:53:28
URL: http://tjelsi.com
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Röstar för övrigt på svart lugg!

2011-04-12 @ 04:53:39
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0