Dagen D

Nu var det ett par timmar sen jag kom hem från linköping. Jag gick upp kl 6 på morgonen för att råsminka mig och dra på partykläder. Vart upphämtad av Therese Parner kvart i 8. Den tösen hade vart ute och festat kvällen innan.. och självklart när vi precis kommit in i linköping stöder vi på en blåskontroll. Som tur va hade hon inte intagit allt för mkt alkohol kvällen innan så vi klara oss!
Väl framme på frisörskolan fick vi sitta och vänta en stund. sen kom eve och fixade frillan. Sedan fick man gå vidare till ett rum där tre dommare med stanansikten tittade på en och sa inte ett ljud... sen fick man åka hem.
känns lite dumt att ta bort sminket och håret.. redo för partey lixom!


ett par bilder jag tog precis när jag kommit hem från linköping.



Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Riktigt snyggt! ^__________^

2010-05-17 @ 21:48:29
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0