underbart=)

hade mr stockholm vid min sida måndag och tisdag. förövrigt har han klagat på sitt smeknamn här på min lilla blogg så jag antar att jag får börja skriva hans namn ist. Så i måndags tog lars och jag en runda på stan, fika på sjöglimpten och sen ett besök hos hans farmor.
på kvällen blev det onyttigmat film och massa mys.
Jag måste erkänna att det blir lite vemodigt när han åker hem igen.


Idag är sista dagen jag är handledare åt Ida Widegren. kommer bli lite tomt här på jobbet utan henne.

Imorn blir det ett besök hos eve och sen ska jag hem till syster och fira voffeldagen=)

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Visa en bild på honom då!

2010-03-26 @ 16:55:28
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0