så nöjd med helgen=D

Fredagens skidåkig vart kanon! åkate till isabeg i småland... solen sken, minus 2 grader och kanppt nått folk i backarnapå förmiddagen. Jag och pappa körde på som aldrig förr.. sen på eftermiddagen när massa fulla danskar invaderade backarna gav vi upp och åkte hem.. jag somnade som en sten halv 9 på kvällen.

På lördagen hade jag råkat ställa klockan en timme för sent.. så fick lite småpanik när jag insåg att det skulle bli jävligt svårt att hinna med tåget.. emn som tur var kunde jag samåka med elin=) tack pullan;)
Tåg, buss och allt såntdär flöt på så himla fint hela vistelsen. sånt ska man ara tacksam över tycker jag!
på dagen gick vi på sta och handlade käder och sånt.
på kvällen blev det god mat och god dricka..
sen vid halv 12 drog vill till strömpis och dansade som fan!

vakande dagen efter av att ida låg och skedade mig;P myspys!
inte det mista bakis! älskart!



Ikväll blir det bio! alice i underlandet! ÄNTLIGEN säger jag bara=)


taget i lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0