hela 22 år!

jaha i söndags hände det... jag blev hela 22 år?! shit vad hände lixom? men fortfarande 18 i sinnet;P
Fick så många underbara telefonsamtal och sms hela dagen.
På kvällen åkte jag och veckohandla med efi och krille. sen vidare hem till efi där ida jag och hon slappa och åt bullar=D


ikväll är det personalmöte som gäller. sen efter det bjuder chefen alla assistenterna på bella note=D

nu har jag bara ett ovanligt hårt arbetspass kvar! sen är det sex dagar ledigt som står på schemat! gillpartey på lördag! awesome!

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Grattis i efterskott½! Jag fyller snart också 22, den 23:e :)

2010-06-14 @ 19:40:52
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0