Lappsjuka

Lappsjuka kan sägas vara ett tillstånd som människor kan komma i när man vistats i en öde trakt under längre tid och på grund av detta blivit nedstämda, delvis på grund av brist på social kontakt.

Jagg känner mig så sjukt trött, gnällig, sur och sällskapssjuk just nu....

Imorn ska eve öve på mitt hår. Det ska bli skönt att sitta i en frisörstol igen. Det är typ tre veckor sen sist! känns konstigt när man är van vid att vara där en gång i veckan.
sen på eftermiddagen ska jag umgås med familjen.

Fredagkväll blir det nog lite mys med tjejerna. Så den här jävla lappsjukan kommer nog släppa inonom de närmaste två dagarna.

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Haha, tre veckor sen. Jävla lyxbarn :P



Jag klippte mig förra veckan, och innan dess var det över ett år sedan jag var hos frissan...

2010-01-27 @ 17:06:37
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0