onsdagen då.

I måndags kände jag: detta kommer bli en helkul vecka! och hitils stämmer det fint=)
I går efter jobbet gick jag och hälsade på mormor och morfar. Det slutade med att jag följade med morfar och veckohandlade. Gubben är helskön måste jag erkänna!
sen på kvällen GICK jag till väster och såg avatar med en nya bekant. sen när filmen var slut 2 timmar och 38 minuter senare GICK jag hem till duntis igen! trodde jag skulle ha lite träningvärk i rumpan idag, men jag slapp tydligen det!


Nu är det snart dags att gå på sista passet innan de där underbara 6 dagarna är här;)

To: fixa håret hos eve och sen umgås med familjen
Fre: åka skidor
Lö: fest!!!!
GILLAR'T!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0