hoppsan!

sorry min frånvaro. annat att göra lixom!

påskhelgen har vart awesome!
torsdag var det förskiva hos elin. vi skulle öva inför lördagen med de flesta gick all in. på natten va vi och dansade på wätternmaggasinet. vi vaknde dagen efter hemma hos jonas. 4 nakna flickor i en säng är fan inte illa!

Lördagen var jag först hos mormor och åt. sen cyklade jag ner till elin som hade kalas. fick även med mig storayster dit. efter en håd och awesoem föfest for vi till harran. minns inte allt för mycket men mycket dumheter hann jag med på ett par timmar iaf! ber så¨mkt om ursäkt till er jag inte va snäll imot! sen vid 2 tog syster och jag taxi hem till henne. två meter utanför dörren sopar jag i som fan i en snöhög så hela högrebenet är kanllblått nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0