pepp inför hösten;P

I förrgår fick jag rycket och beställde en resa till mig och lina till mallorca. vi drar om två veckor. GÖTT!

Har haft en kanon vecka.
I måndags va det jobb.
I tisdag firade jag syster som fyllde 28 den 16:e ( precis som ida) grattis på er båda!. Sen på kvällen fick jag trevligt besök av en gammal bekant.
Jobbade i går.
Idag va jag hos emelie och fixade håret. Efter det lunchade jag med lina på vanliga stället. Jag passade också på att köpa en nya bikini när jag ändå va på stan.

och nu kom elin och lina=)


hoppas den kommer till användning på våran resa=)


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

Åh Mallorca! Konstigt nog har jag aldrig varit där, åker nästan alltid till "konstiga" ställen. Rumänien, Peru etc. Ska åka till Polen i år, det är väl inte heller ett vanligt resmål antar jag. Ett land jag verkligen vill åka till är Bulgarien!



Måste bara säga att du är jättesnygg i bikini! Jag vill också vara smal och snygg ;_; Fast jag har verkligen legat på latsidan det senaste året. Inte nojjat över vad jag har käkat, och tränat med måtta. På sista tiden har det inte blivit något alls, och nu har jag opererat bort en visdomstand så jag får inte göra några fysiska aktiviteter den närmaste veckan... Nu när jag VILL träna.

2009-09-18 @ 19:11:10
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0