nu så!

Har haft en så himla underbar helg=)
I lördags blev det marknad med elin. Vi är allt för duktiga på att handla saker. blev 2 böcker, lite nötter, 2 sjalar och lite skrot till ansiktet.
På kvällen va jag lina och andrea på kräftskiva. Såg på fotbollen och prata med nytt trevligt folk. Sen vidare till harran=)

I gårkväll fick jag besök av mina flickor. Vi blir bara färre och färre på söndagsmyset. snart sticker min andrea med:/ blir så tomt nu när alla bara flyttar och reser iväg. MEN jag har min elin och lina kvar! och det är jag jävligt tacksam för=)


bilder från i lördags



Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

Jag vill också ha tjejpolare att hångla med ;_;



Har likadan sjal som du, fast röd! ^_^

2009-09-07 @ 17:22:12
URL: http://tjelsi.com
Postat av: emelie

ja men det förstår jag arre. finns inget mysigare;P

2009-09-08 @ 11:18:09
URL: http://paradisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0