höst?NEPP!

Underbart väder i dag! älskart. känns som sommar=)

Jag har haft en kritvit helg.
Vart dunderförkyld också. Jag har dock haft ork nog att jobba. Så får vara tacksam över det.

Har nu gått en vecka och två dar utan öl. Personen som jag hade utmaningen med har redan fuskat två gånger:P

har nu bestämt att blir det nog att resa med lina om några veckor eller så=) se vad vi hittar! jag behöver mer sol i år känner jag.

Och snart kommer bäbis. vilken dag som hellst nu:D

imorn ska jag till syster och fira hennes födelsedag.

torsdag ska jag fixa håret hos emilie och sen luncha med snöret. och träffa elin lite med?!

En bra vecka att se fram imot med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0