lyckad måndag

Idag vaknade jag efter 11½ timmes sömn och kände mig totalt utvilad. Förmiddagen fördrev jag med småstäda och lite sånt.

Efter maten stack jag iväg till stan och mötte Lina och Linda. Vi kikade i lite affärer. Till min stora lycka fanns mina skor som jag tittat på i flera månader ÄNTLIGEN på rea=) blev lite annat med som typ underkläder och en blomma till mormor som fyller om någara dagar..
När vi hade handlat klart tog vi en fika på ströget.




Efter fikan stack jag hem till mormor och morfar för att överlämna blomman. Jag blev bjuden på smörgås, te och festhistorier från när dom var unga och var ute och dansde på statt:P Inte nog med det så fick jag ett glöggsett av dom! tackar!

Sen när jag kom hem råkade jag börja julpynta lite smått...snälla skäll inte på mig nu!! det är ju bara två veckor kvar till första advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0