barn är ju bara för underbara!

Måste bara få berätta vad min mellersta systerdotter Jonna sa idag till mig när vi var i simhallen. (Förlåt om jag är lite intim men det va bara så kul sagt av na!)
Jag hade tagit med mig jonna till simhallen så hon skulle få en paus från sin storasyster och lillasyster. Efter vi badat står vi i duschen och tvättar håret. Nu råkade det vara så att jag hade glömt att raka de nedre regionerna på ett par dagar och Jonna frågar högt och tydligt: VARFÖR HAR DU SKÄGG DÄR NERE?
Att hålla sig för skratt när en unge frågar en sån sak är svårt!
så kära vänner glömm inte att raka er innan ni åker och simmar nästa gång!!!!!


Nu blir det fredgasmys med flickorna!

Kommentarer
Postat av: Eliin

Hahahihaho

2009-11-06 @ 21:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0