baaaaakis...

I går förmiddag stack jag och ef till örebro för att umgås med Ida.
När vi kom fram och lämnat av vår packning hemma hos Ida bar det av till stan för lite shopping. Jag lyckades inköpa parfym, en jacka, två tröjor och en väska. Inte illa med tanke på att vi bara hann gå på stan i ca 1½ timme.

På kvällen blev det matlagning och förfest hos ida. Mari (som var med på cykelfesten) dök också upp och var med på förfesten. Stämingen var på topp måste jag säga. Senare vart det utgång. Jag lyckades bli knölpackad på bara drack 6 öl!!

Idag har jag vart bakis heeeela dagen...inte okej att åka tåg bakis....men det går nog över....

rastlös på tåget mot örebroförmysen idanågra helsköa tjejer som vi stötte på ute på krogen. jag fick inte sova naken. så lånade en av idas tröjor...haha bakis?goood frulle=) (är fortfarande packad)

Kommentarer
Postat av: Efi

haha, jag tog ju den bilden istället för den andra för den här var bättre..iså fall får du plocka bort den hemska tågbilden på mig:P

2009-11-02 @ 19:56:19
URL: http://elaj.blogg.se/
Postat av: andrea

ÅH, cykelfestmari, fam vad nice :) Kul med kära återseenden :) Gläds med dig och ditt öldrickande ;)

2009-11-02 @ 20:45:13
Postat av: Efi

vi kör på det, i alla fall i bloggen :P

2009-11-03 @ 12:06:25
URL: http://elaj.blogg.se/
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

va gjorde du på halloween då?

2009-11-03 @ 14:21:05
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0