vit helg!

halloj kära läsare! vet inte alls hur många det det är som läser här ibland? kommentera mera för f'n ;)

I går mådde jag litte smått bajs... trodde jag skulle få vila ett par timmar på eftermiddagen. men så fort jag hade somnat i min sköna dubbelsäng ringde min far. han behövde hjälp med att hitta ett par jeans på stan. och snäll som jag är sa jag att jag självklart hjälper honnom med det!  jag fick cirkus en kvart på mig att vakna till sen kom han och hämtade upp mig. jag ville pröva och köra hans nya bil. det fick jag inte:(
efter vi hittade ett par snygga svarta jenas åt honnom åkte vi hem till sosrasyster. Där trodde jag att jag kanske skulle kunna få småsova i soffan och bada bubbelpool.. tji fick jag! vi var där i fem minuter sen befann jag mig i charlottenborgs kyrka! varför frågar ni då?! jooooo det är så att min systerdotter Isabelle sjunger i kör. så vi var och lyssnade när hon sjöng.
jag fick skäll utav henne eftersom jag satt och somna hela tiden.. men söta små barnröster som sjunger sommarvisor är grymt sövande!
sen vidare hem till syrran och käkade lite.
Efter maten släppte papappa av mig hos Efi´s föräldras hus. Hon är husvakt! Där fanns Eliin redan. och ÄNTLIGEN fick jag vila ut! låg och halvsov på soffan där i några timmar! MYS!

grattis lina. skönt att du fick jobbet!

blir en vit helg för min del! skönt....


sötisbild på eliin och efi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0