trosdag

min dag började på jobbet, gick av klockan halv 10.
hem och fixa till sig lite, sen kom pappi och hämtade upp mig. vi åkte till charlottenborgs kyrka. mötte upp syrran och jonna. vi tittade på när morbror,mamma,bella och två kussiner och flera männsikor sjöng. det var fint och trevligt.

vidare till donken och åt en kycklingsallad:) MUMS!
åkte sen hem till syrran och bubblade bubbelpool. låg och solade en stund. hoppade stuttsmatta.
sen fick minsta systerdottern för sig att hon ville ut och cykla.. snälla som jag är erbjöd jag med att gå med henne. hon cyklade fort som fan och skrek" MEN SPRING DÅ EMELIE" så jag fick springa som en......... ah i typ 45 minuter.. men fint som tusan va det i varamon:) LÄNGTAR till i sommarn när vi ligger där och dricker öl!
när jonna och jag kom tillbaka från cykleturen bjöd syrran på grillat och ett par öl:D nu är jag så mätt att jag spricker!

verkar inte bli att vara social ikväll?!

imorn e det fest. kommer massa gamala godingar till stan:)


Kommentarer
Postat av: Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på

Nu är det jag som säger: fan vad brun och fin du är! hur ofta (och vad) tränar du emelie?

2009-05-21 @ 20:00:16
URL: http://tjelsi.com
Postat av: paradisemelie

men tackar arre. nu blev jag glad här:D jag typ simmar och cyklar när jag har tid och är på humör för det:)

2009-05-21 @ 20:55:00
Postat av: Sångbloggen

Härlig blogg!

2009-05-21 @ 20:59:39
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: paradisemelie

åh tackar:)

2009-05-22 @ 10:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0