solig och underbar fredag

i går var efi eliin och lina och hälsade på. vi såg på lite film och paratde massa skit som vanligt.
dom drog hem vid halv 12 tiden
 jag går och lägger mig och halvsover.. vid kvart i 12(?!) ringer mobilen! då var det eliin som inte kunde cykla hem på stora vägen för hon hade inget cykellyse:p så hon cyklade tillbaka hem till mig.  jag hade henne brevid mig i sängen nån timme innan hennes mamma kom och hämtade henne. hon låg och småskarattade åt nån komediserie och jag sov som en sten.

idag tog jag lite sovmorgon. det var underbart skönt. åt frukost och tittade på sällskapsresan.
sen blev det att cykla iväg till systmet och handla hem öl. jag höll på att smälta bort när jag stod där i kön:S men man ska ju inte klaga på värmen. men därimot vill jag klaga på att alla små moln som finns på himelen i dag! BORT MED ER!
nu ska jag gå ut på balkongen och dricka te. sen blir det att åka til harran med brudarna på sommarkryss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0