sista lediga dagen

vaknade 10 imorse av att pappa ringde. han vart lite paff över att jag låg och sov så sent.  blir ingen mjölby simhall på torsdag för det skulle tydligen bli fint väder. och då ska man ju vistas utomhus=)

det vart inte helt som planerat i går. blev ingen bastu eftersom det var skitväder... sen skulle alla flickor komma hem till mig och mysa... men det sluta med att det bara var lina som kunde ta sig hit. men gud va roligt jag har med den tjejen:D hoppas det går bra för dig idag första dagen på jobbet.

ska snart dra och simma lite.. sen kanske hälsa på mormor.. det slog mig idag att jag inte vart där och sagt hej på över en vecka!

I dag fick jag reda på att Deciliter dog i går:/ R.I.P lilla kissen




Kommentarer
Postat av: Frida

haha vilket bra namn på en katt måste jag erkänna!!

2009-05-20 @ 13:00:04
URL: http://fridalindborg.blogg.se/
Postat av: paradisemelie

haha jo det tycker jag med=)

2009-05-20 @ 15:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0