så ja

så där! nu är jag nyss hemkommen från storasyster.
var där och firade morsdag i dag ist för imorn eftersom båda mamma och jag ska ut ikväll. fast inte tillsammans.. men hon kanske dyker upp på harran ikväll=) hoppas kan man ju alltid göra!
när jag var hos syrran fick jag adde att plocka fram en såndär vattenslide (?!) vet inte om dom heter så eller det stavs så.. men ni fattar va?
lyckades skära mig på foten så att blodet flödae och så skaffade jag tusen nya blåmärken på mina ben... snywckt! men kul som tusan hade jonna och jag:)

i går var det först picknick i parken. lina jag andrea och maria slappade en timme där. sen mötte vi upp efi i stan och gick vidare till harran och  sommarquiz. behöver jag säga att vi fick alla rätt eller?! team eliten ÄGER! synd att det var sista gången.
sen när det var slut drog jag och efi hem till henne så att hon fick piffa till sig lite... och sen hem till lina på mellanfest och sen drog jag efi och linus en sväng till hugos! var en jättetrevlig kväll. fast jag var så jävla trött de sista två timmarna av kvällen;P tack för ölen kära vänner. du får igen ikväll elin!

nu kommer flickorna hit om ca en halvtimme...ska ha lite förförfest här. sen vidare till jennifer och sen harran=) jag gillart!

bilder från gårdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0