rubrik

har vart en lite halvseg och konstig dag. måste bero på det konstiga vädret.
slutade jobbet 9. åkte hem och sola det en stund. sen kom andersson över på en kaffe. efter klockan ett drog vi och hämtade upp elaj. vi tre gick omkring på stan i flera timmar och desperat leta kläder till helgen...
det gick inte lika bra som det brukar. men det är ju så det är när man vill hitta nått.... dom dagar när man inte är på jakt efter kläder hittar man massor!
vi tog sen lite fika på ströget. och efter det gick det bättre. jag hittade två toppar och efi en kläning.

haha läste precis igenom det jag nyss skrev.....känner mig lite bimbo nu.... men jag vill fan inte skriva mina innersta tankar och funderingar. det tar jag på fyllan med mina vänner i stället;P
men hoppas ni finner min blogg lite underhållande ändå!?

imorn går jag på mitt sista pass. sen är jag ledig i 6 dagar igen... då blir det öl och fest igen=D kommer ha en stor ölmage innan sommaren är slut känner jag!

en partybild från i vintras. jag och mina gullungar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0