orkar inte vara trött mer!

idag verkar inte allergimedicinen bita på mig. mina ögon är bara två smala springor och jag är jätteoff och trött. men synd att klaga.. allt annat är ju kanon! så hima lättad över att vi inte ska ändra schemat på jobbet. älskar det precis som det är just nu:)

igår fick jag klättra omkring åp viden i mormors utebod och slänga ut 30tusen krukor som fanns där. var tugen att gå på huk i en hel timme..har ont i både rygg och ben idag! andades in 20 liter damm när jag ändå var i farten.. där hittade jag ett jävla fågel-lik .. höll på att spy.. MEN sen såg jag att det bara var massa gammla påskfjädrar som hade klumpat ihop sig... mormor och mamma höll på att skratta ihjäl sig när jag börjar gapa och hulka.. men jag bjuder på den;)

ska snart cykla till simhallen och simma runt där en stund.. sen handla mat.. sen storstäda här hemma... haha gud vilken ointresant dag;P hur fan orkar du läsa min ointressanta blogg?! ;)

Kommentarer
Postat av: Tjelsi

Jag måste fråga vd det var för färg på fjädrarna. Eftersom historien blir lite mera komisk om det varit gula & rosa ^^ jag hade börjat gråta för jg är skiträdd för fåglar.. Och läskiga tanter.



Din blogg är awesome att läsa när man sitter på bussen. Snabb att ladda + att du uppdaterar ratt ofta + snygga Bilder. . Därför orkar man! Haha :)

2009-05-05 @ 14:01:23
URL: http://tjelsi.com
Postat av: paradisemelie

haha ja du fjädrarna var typ från 1800-talet och därför missfärgade! men från början var dom nog gula och röda:P



men va underbart! det där gjorde mig glad och villig att fortsätta! tack arre!

2009-05-08 @ 11:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0