ojoj

ja vet inte riktigt vad jag ska skriva.... ord räcker lixom inte till idag känns det som!
var hos mormor klockan 8 imorse och kollade hur det såg ut där. det var trotts allas fyllor rätt så fint:)

idag slog det mig att jag är vuxen.....med lägenhet och jobb och allt... lite läskigt....när hände det?

i går va det full fart hela kvällen. sa farväl till lindsröm som får vila lite nu.. men hon var i toppform i går... men skönt att få vara emelie igen. det blir lite lugnare så!
maten och ölen var god..  trevlig stämming nästan hela kvällen..vid halv 12 bar det iväg til hugos... minns inte helt allt som hände där...kanske tur:P har en lättare hjärnskakning idag och min kropp är full med blåmärken...så det var nog en toppenkväll!
ber om ursäkt om jag var otrevlig mot nån... jag lovar att aldrig mera snappsa....men det är tur att man har pussiga vänner som ser efter en:P
det vir visst fest imorn igen..men då blir det nog rätt så lugnt för min del!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0