nu får det vara nog!

är så trött.....dygnet runt... så fort jag sätter eller lägger mig ner så somnar jag.... vilket inte är likt mig... jag brukar vara megapigg på dagarna:S hoppas det släpper snart... kan ju bero på allergin och förkylningen jag har!

jobbade till nio i dag. sen skrek jag YEEEEEEEEEEEY 6 DAGAR LEDIG!!!! PARTEY! ..... ne det skrek jag inte... men jag skulle kunna om jag ville! men ledig i 6 dagar e jag i alla fall=D

ringde till simhallen i dag för att kolla om dom hade öppet i dag och imorn. dom har ändrat sina tider men missat att änrda tiderna på hemsidan.
men sen när jag hade pratat med en personla i telefon så såg jag att hon hade gett mig de gamla tiderna:P orka ringa upp igen lixomm. så jag tängte cykla dit och hoppas på att jag får simma. om inte så tar jag och solar lite:)

sen kommer storasyster och hämtar ett par bord. mer space på vinden.. alltid bra:)

imorn blir det harran med elaj, lina, erika och nån mer kanske... sköj:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0