nöjd

heej
mmmm.. en hel del som har hänt sen sist jag skrev. har inte vart en stilla minut på ett par dagar nu.

i trosdagskväll var det mys med efi,lina och andrea.

i går vaknade jag halv 12!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag som brukar gå upp vid 7 varje dag:S
satte mig i solen en stund.
 sen tog jag cykeln ner till stan för att köpa öl. på stan hittade jag andrea och emilie. andrea ville också köpa öl.så hon följde med till systemet.
sen blev det en impulsfika på ströget. lilla efi kom med och gjorde mig och andrea sällskap:)

sen va det bara att dra hem och ducha och sminka te sig. åkte hem till efi och sen bar det av hem till lina. vi tog varsin öl/cider. hämtade upp erika sen vidare till harran där det blev sommarquiz! och MÅNGA öl för min del:P vi fick alla rätt i alla fall... jag kunde bara typ tre saker.. men ändå:) sen skulle erika gå hem.vi sa hej då till henne....
då råkade jag elin och lina hamnade på en fest hos linas kusin.
efter mer öl och jäger drog vi tillbaka till harran. dansade som attan;P
en kanonkväll måste jag erkänna:D.....hahaha.. spredis;)



Kommentarer
Postat av: Therese

Sjukt snygga skor emelie!

2009-05-16 @ 16:42:38
URL: http://fivestepsback.devote.se
Postat av: paradisemelie

tack tessan:D

2009-05-16 @ 16:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0