njöd

vaknade 7 imorse och mådde prima! men inte så konstigt eftersom jag tog det jättelugnt i går med ölen:)

vid 11 tiden i går åkte mamma och jag till stan. jag handlade nya solbrillor, skor och en bukett blommor som linas mamma skulle få eftersom jag var bjuden på hennes 50-års kalas!
sen hem till syrran där andreas va i full gång med att måla om huset.. snäll som jag är erbjöd jag mig att hjälpa till.. så himla kul att måla:) blev även sol och bad:D

på kvällen åkte jag och hämtade upp Efi ( anderssonskulle också med med kunde inte ta sig in till stan från landet)... och när jag kommer upp till efis lägenhet så inser jag att jag glömde blommorna!( NÖT) men sånt som händer...
efter en stund stampar en fullbakis krille in i lägenheten.. börjar parata om fotbollsstrumpor och rosa blommor....hahaha så går det när man åker på kryssning;P
elin och jag drar sen vidare hem till lina. där blev det en himla trevlig kväll tycker jag.. sång och massa prat.. kanske inte alltid med små bokstäver=D kul att träffa sofia och andrea igen:)
sen blev det att promenera till harran... dansade och snackade skit... så det ska vara;)

snart blir det att cykla till simhallen och simma lite... och sen ska jag hem till mormor och morfar och hjälpa dom i trädgården!

här får ni se bildbevis på hur duktig emelie lindström är;)



Kommentarer
Postat av: Tjelsi

Galet snygg bikini, vart har du köpt den?



[hoppas det är okej att jag läser din blogg /arre]

2009-05-03 @ 22:52:19
URL: http://tjelsi.com
Postat av: paradisemelie

haha klart du får läsa min blogg:P tack ska du ha! jag köpte den när jag var typ 15 på en tatueringsmässa i norrköping:P

2009-05-04 @ 09:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0