nattsuddare

jabbade till nio i dag. cyklade sen hem och tränade lite. har slarvat med det på sista tiden. men det är ju bara för att jag blir så himla trött av min allergi. men man ska ju inte skylla i från sig som lina säger;P

på efrtermiddagen kom lilla gabbie hit och hälsade på. träffar henne knappt nått längre. men så blir det. man blir stor och flyttar till stora städer och skit... inte jag då... men hon!

vid halv 4 kom lilla pappa och hämtade mig. åkte hem till syrran och åt och myste:) snacka om att hon har hormoner i överflöd. men den här graviditeten slipper jag vara slagpåse... så var det förra gången.. kunde knappt prata med syrran på flera månader bara för att hon var ett sånt j'vla monster mot mig ;P

nu har jag bara mitt sista pass kvar! GÖÖÖÖÖTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tjelsi

ett pass kvar? på vad?

2009-05-13 @ 00:58:52
URL: http://tjelsi.com
Postat av: paradisemelie

på mitt jobb.. sen blir jag ledig i 6 dagar:)

2009-05-13 @ 07:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0