men balansen då?

åhh är inte helt i form i dag heller. träningsvärken är nog den värsta jag nånsin haft....den kanske går över om jag åker och simmar lite?

och usch va jag mådde träligt i går kväll.. men så logga Elin, Lina och Andrea in på msn. att prata med dom gör underverk med humöret.. snacka om att dom är måbra människor=) jag gillart!
la mig vid halv 11 i går.. jag tyckte att det borde ju vara lätt att somna med tanke på jag max sovit 8 timmar på två dygn....men ikke! jag låg vaken till halv 1... måsta vända tillbaka på dygnet innan det rä dags att börja jobba igen..

ikväll blir det att träffa ELITEN. det blir nog ett par kalla, basta och bada? underbart på en måndag lixom!

det där med att öl ska bota förkylningar.. det funka=) hostan är borta och jag kan andas genom min näsa igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0