Lite sömn skulle sitta bra

mamma ringde förut.... det första hon sa var "DU FYLLER SNART!"
mmm jo tack! men jag vill inte bli vuxen. vill leva resten av mitt liv som jag gör nu. fan va kul 2009 har varit:D
men det min kära mor ville var att berätta att jag ska bli firad på liseberg helgen efter jag fyller. helt underbart kul tycker jag:D
sen är det stockholmresan veckan efter det... sen går jag på semester och festival med flickorna!!!! hoppas allt kommer flyta på fint=D
lite varamon måste ju hinnas med också!

i går kom lina och andrea hem till mig och mös. vi såg på sunes sommar och åt lite mat. sen skriver ida på msn och bara "va missar jag sunes sommar mys" då hade jag trott att hon åkte tillbaka till örebro. förlåt för det ida! men inga sura miner där inte. hon kom som en oljad blixt! trevligt.  ska bli skönt när efi är klar med skolan så hon inte behöver plugga hela tiden!

snart helg mina vänner....jag gillart!

Kommentarer
Postat av: Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på

är det den 6e du fyller? -dåligt minne- jag fyller den 23:e!



skoj med både göteborg och stockholm! om du vill så får du väldigt gärna dricka öl med oss, om du inte tycker det blir väldigt wierd. vad har du planerat att göra på själva födelsedagen?

2009-05-25 @ 22:17:34
URL: http://tjelsi.com
Postat av: andrea

myspys med Sune, SOOOOM jag längtat!

2009-05-25 @ 23:01:51
Postat av: paradisemelie

arre: yes det är 6 jag fyller. jag är impad över att du minns det! nja det är med jobbet jag ska till stockholm så det kommer inte finns nån tid för öl drickande. men tack ändå. på min födelsedag ska jag också bara jobba:P



adde: hell yeh! det måste vi tar fler gånger i sommar:)

2009-05-26 @ 10:51:42
Postat av: EFI

JA jag längtar som en gnu tills jag kan slappna av helt och bara ägna mig åt er på min lediga tid:)

2009-05-26 @ 20:40:51
URL: http://elaj.blogg.se/
Postat av: EFI

Ja jag längtar som en gnu tills jag kan slappna av och bara ägna mig åt er på min lediga tid :)

2009-05-26 @ 20:41:36
URL: http://elaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0