hej min sowliga lördag

fick feber i gårkväll... inte kul..somnade som en stock typ klockan 8.. vaknde i morse och mådde helt okej:)

läste på face att syrran och hennes sambo ska måla om sitt hus idag.. så jag ringde mammi och frågade om vi inte kunde åka dit och hjälpa till.. så vi åker nog dit snart!

ikväll ska jag nog till lina den fina. blir nyktert partey för min del.. är fortfarnde sliten från i torsadsg... men pratde med eliin förut och jag är inte den enda med minnesluckor. skönt!

imorn ska jag nog till mormor å morfar och hjälpa dom rensa ut deras snickarbo som ska rivas... hoppas det inte finns allt för många otäcka smådjur där inne:P

bjuder på en bild med mig och ett sött odjur (kattis)


Kommentarer
Postat av: mamma

Det var väl en trevlig blogg / puss

2009-05-17 @ 19:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0