................

halloj
i går när jag var på jobbet och hade bara en halvtimme kvar på mitt pass så ringde lilla mamma. hon ville ta en tripp till Ikea. så efter jobbet var det bara att cykla hem och duscha av sig lite och sen bar det av.Jag skulle INTE köpa nått....det gick lite si sådär med det :P jag kom hem med ljus matta en pall och lite annat som är bra att ha.


sen när jag kom hem fick jag reda på att jag skulle hem till  lisa på kex och ostkväll... underbart:D
jag fick njuta av elin, lisa och andreas sällskap:) det blev lite öl vin kex frukt och ost... och självklart mycket prat om sexuella situvatiner ;P alltid lika kul! cyklade hem vid halv 12... och upp med tuppen idag.

nu bär det av till jobbet..BARA TVÅ PASS KVAR NU:D

bjuder på ett par bilder från i går..

       

Kommentarer
Postat av: Tjelsi

IKEA är fan farligt... som H&M. Man kan inte gå in och INTE köpa ngt.

2009-05-11 @ 17:00:20
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0