det blir aldrig som planerat=o

sket i att åka och simma.. tog i stället cykeln till Emilie och fixade till frillan.. efter cirkus en halvtimme kom Andera.. så satt vi tre där och skvallrade och pratade skit en bra stund.. trevligt! och håret blev kanon! emilie är ju helt underbart duktig:)

nu har jag hälsat på mormor och handlat.. nu är det bara städningen kvar.. ikväll kanske det komer hit mysiga flickor som vill glo på hipphipp? känns skumt att jag inte träffat Efi och Lina på ett par dagar nu:P

oj nu ringde mormor och fråga om jag skulle med till mantorp och handla mat imorn:D gud va kul:D

fint fixat av emilie

Kommentarer
Postat av: Elin

Kanonsnyggt blev det!

Känns lite skumt att inte träffa er ikväll, jag har ju blivit van nu:P

2009-05-04 @ 20:02:05
URL: http://elaj.blogg.se/
Postat av: paradisemelie

tack elin:) ja vi saknar dig här:) men vi ses ju i veckan:D

2009-05-04 @ 21:48:36
Postat av: Elin

Saknade er med men det var tur att jag stannade hemma, är lite krasslig,.men ska se till att tillfriskna fort:)

2009-05-05 @ 08:45:17
URL: http://elaj.blogg.se/
Postat av: paradisemelie

ja men tycker jag du gör rätt i ;)

2009-05-05 @ 08:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0