bästa helgen i mitt liv

måste erkänna att jag haft så sjuk kul i helgen. mycket tack vare mina kanon underbara vänner. stor puss på er:)

va rätt så trött och sliten i går. men så tog jag med mig ett par öl och cyklade hem till efi på kvällen. då vände humöret och jag kände mig helt i form för en utekväll. efter en stund kom lilla lina . vi lyssnade på musik och myste.
sen drog vi vidare till hamnen och tog lite öl och cider.
vid 11 typ kanske?! drog vi till harran. jävla vakter där som har så bra minne;P hehe
det första som händer när vi kommer in är att en packad oskar biter mig skithårt i axeln....(har i dag ett enormt blåmärke där) tack för den din jävla vampyr!
det blev massa dans hela kvällen.
sen ut i natten vid två tiden. fick mos av lina. som nog alla andra åt upp. tappade bort mina tjejer och blev jagad av en polis som sa att jag inte fick cykla hem för mitt lyse var trasigt...trodde först att jag skulle åka dit för styrfylla;P men tur hade jag!
det är nog alltid nästan roligast utanför harrys vid stängningstid=)
sen sa elin och jag hejdå till lina och hon och ja gick hem till henne. det blev att smälla i sig massa frallor och mysa:)
tror vi la oss typ vid 4 halv 5?
hade det mys imorse med:) satt framför datorn och tittade på bilder på face.

cyklade hem och hade tvässtuga... men så ringer mamma och ville åka till mblommor och öb.. och jag va på!
åkte sen hem till syster.. fick känna på hennes mage och kände bäsen sprka för första gången!
haha syrran påpekade att jag har blivit lite väl ego på senaste tiden. och det har hon nog lite rätt i. ska nog jobba på att bli lite mer ödmjuk =)
fick nya gardiner och soffkuddar utav henne:) tack tack! dom kommer få så galet fint när dom renoverat klart.

har en viss flicka i tankarna som inte verkar vara allt för glad i dag! vill inte ringa och störa dig snuttan ifall du vill vara ifred. men skiv gärna en rad på msn sen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0