varamon

idag ringde mamma och väckte mig vid 10 och började härja nått om nån bra cykel... ska nog kolla upp i veckan vad hon pratade om.
jag valde att inte sova längre.. tog lite frukost och en kopp te, packade lite matsäck. Sen cyklade jag til varamon där andrea gjorde mig sällskap. Det var mycket trevligt. Vi doppade oss ett par gånger, vilket jag tycker var starkt av oss! för det var inte allt för varmt i vattnet.
tycker synd om alla som var tvungna att gå i skolan och jobba i dag!
imorn är sista dagen på långledigheten. ska nog ta och städa här hemma. jag har hört rykten om att det ska bli skitväder imorn.


oj men titta en snygging

Kommentarer
Postat av: Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på

Oj, bada redan? O_O;; Måste ju vara skitkallt.



Iofs hatar jag att bada, lite som en katt haha, och tror inte det kommer bli av i år haha

2009-06-02 @ 07:22:31
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0