usch usch!

I dag när jag kom hem från jobbet så hörde jag ett "kvitter" från mitt storarum..........
( ni som känner mig vet att jag är enormt rädd för fåglar ) Jag kikar in i storarummet och mitt blod frös till is när jag såg en fågeljävel sitta där. Han satt precis vid balkongdörren så jag vågade inte gå fram och öppna! så jag öpnade det andra fönstret i rummet och bad honnom flyga ut där! och han gjore det!!! tack tack!
sen vart det bara att storstäda hela lägenheten. men han hade vart snäll och inte bajsat allt för mycket!

Kommentarer
Postat av: Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på

IHHHH!! Jag har fobi för fåglar, jag hade nog skrikit och bett grannen att skjuta fågeln och göra sig av med liket.

2009-06-08 @ 00:31:09
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0