torsdag

GÖTT!!!! SEX dagar ledig;P

I dag hoppade jag på min cykel vid 11tiden för att åka till stan och möta upp efi. Mitt i en nedförbacke känner jag hur mina tights spricker i sömmen på insidan av ena låret! KUUUUUUL!!!!! som tur var va min kläning så pass lång att det inte syndes. så det blev att köpa ett par nya på stan. sen blev det att köpa öl och sen tog jag och efi en fika på ströget.

på hemvägen svängde jag förbi hos mormor och morfar. vart bjden på mat. tackar!

sen när jag kom hem råkade jag somna en timme i soffan. det är rätt så gött ibland att ta en impuls powernap!

ikväll skulle jag och några flickor åkt till linköping för att dricka lite öl. men vi vi kan inte ta oss hem på nått sätt. så vi får hålla oss i stan:P titta på fulla studenter;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sarajasims.blogg.se/

titta gärna förbi :)

2009-06-11 @ 15:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0