söndag

tycker det är härligt när solen tittar fram=)

I går vart det att gå upp tidigt och åka litt liseberg med mamma pappa och isabelle. Hade jättekul. Tur med vädret och hann åka ALLT jag ville åka! Men roligast var nog nästan hemfärden i bilen. Jag gillar verkligen min busiga mamma och pappa!

Sen vi 10 på kvällen när jag kom hem va det bara att fixa till sig lite snabbt och sen cykla ner till båtvarvet(är det så det heter elin?) Där var det 50-års kalas för elins mamma. Trevligt folk fanns det där och vissa var mer stadiga på benenen än andra;)
vid halv tolv va vi ett litet gäng som stack tll harran. Där blev det dans och trevligtheter som vanligt.


Kommentarer
Postat av: andrea

haha, vad söta ni är då!!

2009-06-14 @ 19:46:51
Postat av: Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på

Liseberg ^^ där var jag och domme igår. Åkte iofs ingenting haha så vi gick rätt fort och tog en (=4) öl. Såg massvis med folk med såna där öron

2009-06-18 @ 00:31:01
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0