sådär ja:)

Dagen började skit.... fy faro som lotta säger!! allt gick på tok och jag var både arg och ledsen...MEN sen är jag tacksam över att jag har lätt för att bli glad igen...
När jag kom hem från jobbet vid 10 packade jag ihop lite mat och sånt och drog ner till varamon.  Helt underbart skönt i vattnet! vi var ett rätt så många som myste där idag. boll ska med nästa gång!
klockan halv fyra cyklade jag hem till syster där pappa var. vi blev bjudan på lite mat.
vid fem tiden åkte jag och syrran in till linköping och så baksmällan på bion! jag säger bara att  ALLA måste se den. Jag skrattde konstant hela tiden:D en man kom fram efter filmen och sa" Herre gud vilket underbart och smittsamt skratt du har"
sen när jag kom hem fick jag ett sms från jobbet där det stod att jag kunde ta en timmes sovmorgon imorn:)

Tack för idag underbara personer som förgyller min vardag(K)

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud va härligt vännen:D Ses i varamon på tors!



Puss

2009-06-23 @ 23:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0