onsdag igen

I går när jag gick upp ur sängen och skulle titta till face så funkade inte mitt internet!!!!!!!!! det var av hela dagen... MEN jag överlevde.
jag städade och sen smsade jag lina och fråga om vi skulle glida runt på stan. och snäll som den flickan är så gick hon med på det=) vi tog en fika på ströget. sen gick i i affärer och hittade lite smått och gott som är bra att ha i sommar. typ trosor.....

i måndagskväll mötte jag upp lina på stan. tanken var att vi nog skulle sätta osss och ta en glass nånstans. men blev en öl i hamnen ist:P hade riktigt trevligt.

saknar elin. hon bara pluggar!

jaha så blir man 21 på lördag. fick min present av mamma redan i går=) den kvinnan vet vad jag vill ha! tack mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0