försegad

Jobbade till klockan 9 idag.
Fixade hema en stund.
Sen gick jag hem till efi eftersom jag skulle åka med henne och hennes mamma ner till stan. Dom skulle köpa en studenpresent så jag skuttade in på ströget och fikade med andera sofia och simon. sen när efi handlat klart kom även hon. Fick träffa sofias systerson när vi satt där.. JÄTTESÖT! bäbisar ÄGER! fast han vart nog lite smått rädd för mig:(
Efter ett par timmar kom mamma och tog en kaffe med oss ungdommar. Jag fick även träffa lina och ida sen snabbis. sen stack mamma och jag till ika och handlade mat.

får se vad som händer ikväll?

nu är det bara ett pass kvar. sen är jag ledig i 6 dagar=D då är det fest och liseberg som gäller. jag gillart;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0