full fart!

Förlåt min efi för att jag bloggar för lite;)

Nu ska vi se.. har lite svårt att hålla reda på dagarna just nu. är ju så himla mycket fester. tur att jag snart börjar jobba igen;)
I onsadags åkte jag ner till sjövik och träffade lina, andrea och linda. jag och lina va sugna på onsdagklubb så vi drog dit.
 Vi ringde dit efi och sen kom även några goa grabbar och gjorde oss sällskap. Framåt halv 3(?)blev efterfest och josef. Där satt vi och snacka strunt fram till klokan 5 på morgonen då dom gick och la sig och jag valde att cykla hem.
sen på torsdagen vart det att grilla med familjen.

idag "råkade" jag och efi shopa loss på stan. alltid trevligt(Y)

imorn är det CYKELFÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!

bilder från i onsdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0