klockrent:D

I går gick jag upp klockan 7 för att ha tvättstuga.. och hela dagen ramlade sms in på mobilen där det stod hur opepp folk hade blivit på att festa på kvällen.. efter tvättstugan åka jag och mamma hem till syster och myste lite. sen vidrae hem till morbror jonas och hans sambo och dom bjöd på julfika.
Sen när kvällen va kommen var det bara jag och mina kära elin som va pepp. vi fick en inbjudan hem till Kratz som vi snällt tackade ja till. Jag cyklar hem till elin för att hämta upp henne. och när jag kliver in i henes lägenhet står ELIIN ANDERSSON där.... den jäveln har kommit hem från italien och inte sagt nått:P
sen efter massa skitsnack och skumpa åkte vi vidare till nästa fest.
vid halv ett eller nått lyckades vi ta oss till harrys.. sen på efterfest hos kratz.
Jag kom hemhalv 5 imorse.. så denna dag har vart lagom seeeeeeg kan jag lova:P


Nu ska jag elin och eliin åka pulka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0