juldagen




Hade en helskön julafton... men borde ha skippat nubben vid maten.. snacka om jag jag blir totalstörd av starksprit!
Badade tunna hemma hos syster på kvällen och somna i bellans säng klockan kvart över 10 på kvällen.
sen blev jag väckt halv 4 på natten av ett otrevligt fyllesms.. men efter 45 minuter samtal över telefon va det löst? eller inte? vet i fan... men det löser sig alltid. det är rätt så omöjligt att prata vett i någon som är packad:P



ikväll blir det nog trevligt umgänge med vännerna.

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

usch da, fyllesamtal och sms mitt i natten ar aldrig roligt >__<



hoppas du hade en trevlig jul och fick manga fina julklappar!

2009-12-26 @ 21:07:44
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0