humörsvängningar?

I går hade jag en helt underbar dag! Det började med att syster och tess kom och hälsade på. Syster lånade mitt badkar och jag myste med bäbis:)
Vid middagstid åkte vi tre till stan för att handla julklappar. Det blev också lunch på stöget. Deras kycklingsallad är ju helt underbart god=)

På kvällen promenerade jag ner till stan ingen. Men då bestod sällskapet av Elin och Lina. Vi var där mellan klockan 7 och 10. Det råka det bli en hel del inköp av kläder och smycken för min del. Vi hann även med en kvälssfika med Linda Emma och Malin på Ubbes.


Den här dagen har därimot inte vart en höjdare..... men nu på kvällen pratade jag några minuter med Mr stockholm och vart genast på bättre humör. Att höra ett par vänliga ord kan verkligen hjälpa ibalnd.


Imorn är det dags för eve att piffa till mitt hår igen... och har även bokat in en timmes ansiktsbehandling;D

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

åh låter härligt ^__^ var med min bebis i 8 timmar idag, bland annat hos läkaren som trodde det var min dotter. jag ba ;__; tyvärr!



ansiktsbehandling låter niiiice, njut av det!

2009-12-17 @ 01:57:47
URL: http://tjelsi.com
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

ps: gillar att du bytt tillbaka bloggens utseende :)

2009-12-17 @ 01:58:14
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Anonym

Du vet att du vill se:



http://laurenconradvskristincavallari.blogg.se

2009-12-17 @ 02:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0