?

I går efter jobbet blev det en tripp till linkan med Efi. Vi hittade allt vi behövde och lite till... och när vi stod inne på monki och tittade på kläder spelades en låt i affären med ett band som jag brukade lyssna på för några år sedan.. men när jag skulle komma på namnet på bandet stod det helt stilla i skallen på mig!! jag på inte ens på nån av deras låtar!! och nu ett dygn senare så kom jag på det. Det är ju en sån underbar känsla att tillslut komma på sånt=) men oftas brukar sånt släppa på natten när man sover.

nu är det bara ca 15 timmar kvar på mitt pass=) sen väntar sex dagar ledigt, julfirande och massa fest!
är dock lite besviken på att jag inte kommer träffa herr stockholm på juldagen... men nyss hörde lisa av sig och fråga om jag ville umgås med henne och några fler sköna brudar den dagen. så synd att gnälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0