söööööndag

Förlåt att jag slarvar med att skriva här.

Igår hade jag lite fest. Trodde vi bara skulle vara några tjejer som skulle småfesta lite. Men rätt som det är dyker det upp 5 helsköna grabbar. Sen vet jag inte hur det blev:P efter några öl råkade jag vara frisör och klippte håret på två av grabbarna. vart ju skitbra! vet inte om jag avslöjade tillslut att jag inte är frisör? men men dom och jag vart nöjda=)
Efter mycket om och men så tog vi oss till harrys. Fatta inte helt vad som hände där i slutet av förfesten:P kanske lika bra det;)
PÅ harrys var jag kanske högst fem minuter. Träffade på erik och vi valde att gå hem till honom ist för att dansa. Där vart jag bjuden på skönsång och gitarrspel=)

Idag har jag hängt i syrrans bubbelpool och sen vart på födelsedagskalas:)
Har ingen lust att städa här hemma. ser ut som faaaan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0