måndag igen

Hej hallå dagboken!

Jag har haft en lugn trevlig helg med lite jobb och lite mys.
I fredags gick jag elin och eliin och såg sommaren med Göran. Den bjöd på mycket skratt=)
I lördags va det jobb.. känndes tufft att nästan alla va ute och festade;P
I går jobbade jag till halv två. Sen vid tre gick jag på bio med syrran och hennes familj och såg Ice age 3. Jag skrattade så att tårarna sprutade. Mitt i filmen när allt var som roligast så säger min 8-åriga syerdotter åt mig att jag ska dämpa mig lite efter som jag skrattar högre än alla andra....

imorn ska jag försöka släpa med mig lina och se Harry Potter. Det blir mycket bio på kort tid. Men det är ju så mys:)

snart helg och fäääääst=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0